بهترین تولید کننده میلگرد پولیشی در شرق تهران

بهترین تولید کننده میلگرد پولیشی در شرق تهران

مقاطع فولادی در مدل های مختلفی تولید و عرضه می شوند که از آن ها می توان به نبشی ، ناودانی و… اشاره کرد. میلگرد ها نیز یکی از کاربردی ترین و پرمصرف ترین مقاطع فولادی به شمار می ‌روند که به شکل گسترده ای در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع از آنجایی که حجم استفاده از این محصول فولادی بالا است یا به بیان ساده کارایی آن زیاد است ، کارخانه های بسیاری در سراسر ایران به تولید میلگرد پرداخته اند تا از این طریق نیاز بازار های داخلی را برطرف کنند. خوشبختانه کشور عزیزمان ایران بیش از نیم قرن در زمینه تولید میلگرد فعالیت دارد که طی این مدت تولیدکنندگان بسیاری به این حوزه پیوستند و ساخت این مقطع فولادی بیش از پیش افزایش پیدا کرده است. در این مطلب به معرفی بهترین تولید کننده میلگرد پولیشی در شرق تهران خواهیم پرداخت.

بهترین تولید کننده میلگرد پولیشی در شرق تهران

تولید میلگرد پولیشی در شرق تهران

به طور کلی میلگرد ها در دو دسته ساده و آجدار طبقه بندی می شوند که البته این طبقه بندی بر اساس شکل ظاهری انجام شده است. میلگرد پولیش شده نیز با توجه به ظاهری که دارد جزء میلگرد های ساده و بدون آج به شمار می رود و در دسته میلگرد های ترانس قرار می گیرد. میلگرد های ساده بیشتر از آن که مصارف ساختمانی داشته باشند در بخش های مختلف صنعت مورد استفاده واقع می شوند. شاید فکر کنید که میلگرد پولیش شده یک نوع میلگرد منحصر به فرد است که شامل دسته بندی فرعی نمی شود اما باید بگوییم که این نوع میلگرد نیز شامل دو دسته تک پولیش و دو پولیش می باشد. این دو میلگرد نیز با اینکه از لحاظ سطح مقطع به هم شبیه هستند اما تفاوت های هر چند جزئی میان آن ها رویت می شود. در واقع همان طور که از اسم میلگرد تک پولیش و میلگرد دو پولیش بر می آید ، مرحله پولیش کاری برای میلگرد نوع اول طی یک مرتبه و برای میلگرد نوع دوم در دو مرحله انجام می شود. همچنین لازم به ذکر است از آنجایی که پولیش کاری برای صاف و صیقلی کردن میلگرد انجام می ‌شود ، واضح است که میلگرد دو پولیش در مقایسه با میلگرد تک پولیش زیباتر بوده و سطح آینه ای دارد. همچنین کارخانجات زیادی به تولید این میلگرد مشغول هستند اما به جرئت می توان گفت مجموعه صنعتی کیان متال که در شرق تهران فعالیت دارد ، جزء بهترین تولید کنندگان میلگرد پولیشی در شرق تهران می باشد. این مجموعه بهترین تجهیزات و دستگاه های صنعتی را برای تولید محصولات فولادی در اختیار نیروی انسانی متخصص خود قرار می دهد که نتیجه آن با کیفیت ترین میلگرد های تولیدی در سطح منطقه می باشد.

میلگرد پولیشی دو نوع تک پولیش و دو پولیش دارد که دسته دوم از لحاظ ظاهری زیباتر می باشد و به دلیل اینکه پولیش کاری در روند تولید آن دو مرتبه انجام شده ، صیقلی و براق نیز می باشد.

قیمت میلگرد پولیشی در شرق تهران

به طور کلی در مورد قیمت میلگرد پولیشی باید بگوییم که این نوع میلگرد به دلیل کارایی و کاربردی که دارد ، در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار می گیرد و در چند سال اخیر به دلایل مختلف قیمت این میلگرد آلیاژی همواره در نوسان بوده است. به طور کلی افزایش قیمت دلار و ارز ، گران شدن مواد خام و مواد اولیه لازم برای تولید محصولات فولادی ، تحریم اقتصادی و… جزء عمده ترین دلایل افزایش قیمت میلگرد بوده است. همچنین از آنجایی که میلگرد ها دسته بندی متنوعی دارند و ویژگی ها و کارایی آن ها متفاوت است ، بدیهی است که قیمت متفاوتی نیز داشته باشد. بنابراین از آنجایی که میلگرد پولیش شده دو نوع تک پولیش و دو پولیش دارد ، اختلاف قیمت میان آن ها منطقی بوده و قیمت این محصولات فولادی با توجه به معیار های خاصی تعیین می گردد. در واقع از آنجایی که میلگرد دو پولیش جذابیت بصری بیشتری دارد و ظاهر صیقلی از ویژگی های منحصر به فرد آن است ، قیمت آن در مقایسه با میلگرد تک پولیش بیشتر می باشد. از طرفی تعداد شاخه ، ابعاد و اندازه های میلگرد نیز روی قیمت نهایی محصول مورد نظر شما تاثیرگذار است و تولید کنندگان قیمت گذاری محصول را بر این اساس انجام می دهند. یکی دیگر از مواردی که باید حتماً به آن توجه داشته باشید این است که میلگرد را از تولید کنندگان و عرضه کنندگان معتبر خریداری نمایید. خوشبختانه مجموعه صنعتی کیان متال به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان میلگرد پولیش شده در شرق تهران که همواره می کوشد تولیدات خود را با کیفیت بالا عرضه کند ، قیمت مناسبی نیز برای آن ها در نظر می‌ گیرد تا تمامی مشتریان و متقاضیان عزیز قادر به تهیه محصول مرغوب و درجه یک باشند.

راه های ارتباطی

مجموعه صنعتی کیان متال بیش از سی سال در زمینه تولید انواع میلگرد ، فولاد آلیاژی و… فعالیت دارد و با توجه به اینکه کیفیت بالا و قیمت مناسب جزء استراتژی های ثابت این مجموعه می باشد ، به عنوان بهترین تولید کننده میلگرد در شرق تهران شناخته شده است. مشتریان و متقاضیان عزیز می توانند جهت استعلام قیمت ، موجودی و ثبت سفارش محصول مورد نظر خود از طریق صفحه تماس با ما ، با واحد فروش در ارتباط باشند. همچنین پیشنهاد می کنیم به صفحه اینستاگرام این مجموعه نیز به پیوندید.