قیمت میلگرد دو پولیشه

قیمت میلگرد دو پولیشه

میلگرد یکی از پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت می ‌باشد که تمام افرادی که با این حوزه آشنا هستند ، از این موضوع اطلاع دارند. از جمله مهمترین ویژگی های میلگرد ، تنوع و دسته بندی گسترده آن می باشد ؛ طوری که می توان چندین نوع میلگرد را با ابعاد مختلف در بازار آهن آلات مشاهده نمود. اگر بخواهیم یک دسته بندی کلی برای میلگرد ها در نظر بگیریم می توان آن ها را به دو دسته ساده و آجدار تقسیم نمود که میلگرد ساده کیفیت بهتری دارد و بیشتر در مصارف صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع میلگرد تحت عملیات نورد گرم تولید می شود و به کمک پولیش کاری سطح آن صیقلی و صاف می گردد که باعث می شود محصول نهایی میلگردی با نام میلگرد ترانس باشد. در این مطلب قیمت میلگرد دو پولیشه را بررسی می کنیم که یک نوع میلگرد ترانس است.

میلگرد دو پولیشه یک نوع میلگرد ترانس است که دو مرتبه مرحله پولیش کاری را پشت سر گذاشته و به همین دلیل ظاهر صیقلی و براقی دارد ؛ از این رو در مواردی که مقاومت و زیبایی هر دو به یک اندازه اهمیت دارند ، استفاده می شود.

قیمت میلگرد دو پولیشه

بررسی ویژگی های منحصر به فرد میلگرد دو پولیشه

میلگرد ترانس یکی از پر فروش ترین دسته بندی های میلگرد می باشد که البته انواع مختلفی دارد و میلگرد پولیشی ، میلگرد سنگ خورده ، میلگرد بلبرینگ خور ، میلگرد کششی ، مفتول ، تسمه ترانس ، چهار پهلو و شش پر جزء این گروه هستند. از آنجایی که بررسی تمام این میلگرد ها نیازمند وقت و زمان زیادی است و شرح کامل کارایی و ویژگی های مرتبط با آن ها در یک مطلب نمی گنجد ، این مطلب را به بررسی میلگرد پولیشی به خصوص میلگرد دو پولیشه اختصاص داده ‌ایم و اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با آن ارائه خواهیم داد. به طور کلی میلگرد های ترانس در صنعت به دو صورت روکار و توکار مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است در مواردی که روکار هستند باید میلگرد هایی که زرق و برق و جلای بیشتری دارند بکار گرفته شوند و در مقابل هنگامی که از میلگرد به صورت توکار و در قسمت داخلی یک سیستم استفاده می شود ، نیاز چندانی به ظاهر درخشان نیست. به همین دلیل میلگرد های ترانس بر اساس نوع پولیش کاری به دو دسته تک پولیش و دو پولیش تقسیم شده اند. احتمالاً با خواندن نام دسته بندی های میلگرد پولیش شده ، به تفاوت میان آن ها پی برده اید. در واقع تعداد دفعاتی که پولیش کاری برای میلگرد انجام شده ، میلگرد ترانس تک پولیش و میلگرد ترانس دو پولیش را از هم متمایز می کند. پولیش کاری برای میلگرد تک پولیش یک مرتبه و برای میلگرد دو پولیش طی دو مرحله انجام شده است که نتیجه آن ظاهر صیقلی و آینه‌ ای میلگرد دو پولیش در مقایسه با میلگرد تک پولیش می باشد. به همین دلیل بیشتر کارایی میلگرد دو پولیش مواردی است که نیاز به یک سطح آینه ای و مقاوم است.

استعلام قیمت میلگرد دو پولیشه

همانطور که مستحضر هستید هنگامی که قصد داریم محصول یا مقطع فولادی را برای کاربرد صنعتی خود تهیه کنیم ، باید توجه داشته باشیم که کلیت کار توجیه اقتصادی داشته باشد و علاوه بر در نظر گرفتن کیفیت و کارایی لازم ، مقرون به صرفه نیز باشد. با این تفسیر می توان گفت که قیمت عامل تعیین کننده ای برای ما محسوب می شود. این موضوع در مورد خرید انواع میلگرد نیز صدق می ‌کند و با توجه به اینکه قیمت این محصولات فولادی همواره در نوسان است ، باید حتماً به این موضوع توجه داشت. تنها نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که میلگرد دو پولیش به دلیل اینکه دو مرتبه مرحله پولیش کاری را پشت سر گذاشته ، بالاترین سطح درخشندگی را دارد و بدیهی است که قیمت آن نسبت به میلگرد تک پولیش بیشتر باشد. از طرف دیگر با توجه به اینکه میلگرد دو پولیشه مراحل طولانی تری را برای ساخت طی کرده است ، اجرت کشش آن در مقایسه با میلگرد تک پولیش بیشتر است که این موضوع روی قیمت نهایی تاثیر دارد. همچنین روشی که برای تهیه میلگرد پولیشی انتخاب می کنید نیز در قیمت نهایی نقش دارد. در واقع اگر این میلگرد را به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری نمایید ، حذف واسطه ها باعث کاهش قیمت نهایی محصول خواهد شد که این موضوع به مرور زمان می تواند صرفه اقتصادی زیادی برای شما به دنبال داشته باشد. البته پیشنهاد می کنیم مجموعه‌ های صنعتی معتبر را برای خرید میلگرد پولیشی انتخاب کنید و حتما قیمت محصول مورد نظر خود را استعلام بگیرید. در نهایت با در نظر گرفتن کیفیت میلگرد و سنجیدن قیمت آن نسبت به خرید محصول اقدام نمایید.

خرید میلگرد ترانس دو پولیش

مجموعه صنعتی کیان متال یکی از تولید کنندگان و عرضه کنندگان معتبر محصولات و مقاطع فولادی می باشد که بیش از ۳۰ سال تجربه در این زمینه فعالیت دارد و می کوشد با عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب ، بخشی از نیاز متقاضیان را برطرف کند. شما عزیزان می توانید انواع میلگرد ، فولاد آلیاژی ، شافتینگ و… را از این مجموعه خریداری نمایید. به این منظور کافیست از طریق شماره تلفن های موجود در صفحه تماس با ما ، با واحد فروش ارتباط تلفنی برقرار کنید و بعد از دریافت مشاوره رایگان ، سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین با عضویت در صفحه اینستاگرام این مجموعه اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.