میلگرد ترانس تک پولیش

میلگرد ترانس تک پولیش

میلگرد ترانس یکی از انواع مختلف میلگرد می باشد و علاوه بر اینکه بدون آج است و در گروه میلگرد های ساده قرار می گیرد ، سطح صاف و صیقلی نیز دارد. از طرف دیگر این میلگرد ها مقاومت بسیار زیادی داشته و عمده ترین کارایی آن ها به مواردی که استحکام و شکل ظاهری مکان مورد نظر اهمیت دارد و قابل رویت می باشد ، برمی گردد. در واقع ظاهر براق و صیقلی این میلگرد یکی از مهمترین تفاوت های آن با سایر میلگرد ها بوده که آن را متمایز نموده است. البته میلگرد ترانس دسته بندی وسیعی دارد و شامل میلگرد تک پولیش ، میلگرد دو پولیش ، میلگرد سنگ خورده ، میلگرد کششی ، تسمه ترانس ، مفتول ، چهار پهلو و شش پر می باشد. در این مطلب با بررسی کامل میلگرد ترانس تک پولیش و ویژگی های آن همراه ما باشید.

میلگرد ترانس تک پولیش یکی از انواع میلگرد می باشد که یک مرحله پولیش کاری برای آن انجام شده و قیمت آن نیز در مقایسه با میلگرد دو پولیش کمتر است.

مشخصات میلگرد ترانس تک پولیش

گفتیم که میلگرد ترانس شامل انواع مختلفی است و میلگرد تک پولیش تنها یکی از دسته بندی های آن می باشد. در ادامه باید بگوییم با اینکه میلگرد های ترانس به چند گروه تقسیم می شوند اما برخی ویژگی ها ، خواص مکانیکی و مشخصات ظاهری آن ها نزدیک به هم است ؛ البته با این حال تفاوت هایی هم میان آن ها وجود دارد که حائز اهمیت خواهد بود و باید به آن ها توجه بیشتری داشت. در واقع میلگرد ها با توجه به ویژگی های کلی خود در موارد خاصی مورد استفاده قرار می گیرند و کاربرد یکسانی ندارند. میلگرد ترانس تک پولیش نیز مانند سایر میلگرد های ترانس به کمک عملیات نورد گرم تولید می‌ شود اما در برخی مراحل نحوه انجام کار متفاوت است که ویژگی های آن را تحت تاثیر قرار می دهد. همانطور که می دانید برای صاف و صیقلی شدن میله های فولادی ، عملیات پولیش کاری روی آن ها انجام می گیرد. لازم به ذکر است که پولیش کاری میلگرد های ترانس در یک یا دو مرحله انجام می شود که میلگرد های دسته اول میلگرد تک پولیش و میلگرد های دسته دوم میلگرد دو پولیش نامگذاری می شوند. یکی از تفاوت های بارزی که میان این دو نوع میلگرد وجود دارد ، میزان صیقلی بودن سطح آن ها است و به طور کلی میلگرد های دو پولیش از لحاظ ظاهری نسبت به میلگرد های تک پولیش صاف تر و صیقلی تر هستند. علاوه بر این میلگرد تک پولیش مقاومت زیادی دارد که این ویژگی باعث شده تا از آن در ساخت لوازم مختلف صنعتی و غیر صنعتی استفاده شود. موضوع دیگری که در مورد این میلگرد باید به آن اشاره کنیم تنوع بالای سایز بندی آن است که از ۸ میلیمتر تا ۱۵۰ میلیمتر می باشد.

میلگرد ترانس تک پولیش

کارایی و قیمت میلگرد ترانس تک پولیش

از میلگرد ترانس تک پولیش در مواقعی که نیاز به قطعات براقی می باشد که باید در مقابل فرایند ماشینکاری براقیت خود را حفظ کنند ، استفاده می شود و از موارد کاربرد آن می توان به ساخت قطعات خودرو ، قطعات پمپ های آب و نفت و سیلندرهای هیدرولیکی اشاره نمود. همچنین این میلگرد در خودروسازی ، تولید وسایل ورزشی ، ساخت هواکش های صنعتی ، صنایع ماشین آلات و… نیز کاربرد دارد. در واقع می توان گفت که صیقلی بودن و مقاومت میلگرد تک پولیش باعث شده تا در ساخت و تولید بسیاری از قطعات به کار گرفته شود و نقش اساسی و بسزایی را در این زمینه ایفا کند. به طور کلی تمام این ویژگی‌ ها در میلگرد تک پولیش سبب شده تا در دهه اخیر میزان تقاضا برای تولید و عرضه آن رو به افزایش باشد و روند صعودی در پیش گیرد. آخرین موضوعی که در مورد میلگرد تک پولیش باید بدانید ، قیمت آن است. در یک بررسی کلی قیمت میلگرد تک پولیش در مقایسه با میلگرد دو پولیش کمتر بوده که علت آن هم تعداد دفعاتی می باشد که پولیش کاری روی آن انجام شده است. اما با این حال قیمت نهایی این نوع میلگرد به عوامل دیگری مانند تعداد شاخه و سایز آن نیز بستگی دارد. در واقع هر چقدر تعداد و سایز میلگرد ها بیشتر باشد ، هزینه بیشتری باید بپردازید. از طرفی کیفیت نیز در تعیین قیمت نقش دارد و بدیهی است که میلگرد های با کیفیت نسبت به میلگرد های نامرغوب قیمت بیشتری خواهند داشت. می دانید که مجموعه صنعتی کیان متال از جمله عرضه کنندگان میلگرد تک پولیش می باشد و با توجه به اینکه درج قیمت ها به دلیل نوسانات موجود امکان پذیر نیست ، می توانید جهت استعلام قیمت با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

با گروه صنعتی کیان متال، بسیاری از امکانات در خرید میلگرد دو پولیش را در اختیار دارید. اگر به دنبال محصولاتی با کیفیت بالا، دوام مناسب و طراحی زیبا برای پروژه‌هایتان هستید، ما با ارائه بهترین گزینه‌ها به شما خدمت می‌کنیم.

چرا خرید میلگرد دو پولیش از گروه کیان متال یک انتخاب هوشمندانه است؟

در جهت تضمین کیفیت و کارایی محصولات، گروه صنعتی کیان متال تمام تلاش خود را معطوف به تولید میلگرد دو پولیش با ویژگی‌های برتر می‌کند. ما از مواد با کیفیت بالا و فناوری پیشرفته برای تولید محصولاتمان استفاده می‌کنیم تا شما از عمر مفید طولانی و عملکرد بهتر برخوردار شوید.

با خرید میلگرد دو پولیش از گروه صنعتی کیان متال، به تجربه بی‌نظیری از کیفیت، زیبایی و پشتیبانی در خدمات رسیدن خواهید کرد. ما منتظر ایجاد همکاری با شما برای تأمین بهترین محصولات برای پروژه‌های شما هستیم.

راه های ارتباطی

مشتریان و متقاضیان عزیز در تهران و شهرستان های سراسر کشور می توانند از طریق راه های ارتباطی مندرج در صفحه تماس با ما ، با واحد فروش مجموعه صنعتی کیان متال جهت استعلام قیمت و ثبت سفارشات خود در تماس باشند. همچنین پیشنهاد می کنیم جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات و مقاطع فولادی با کلیک روی لینک به صفحه اینستاگرام این مجموعه بپیوندید.

سؤالات متداول در خصوص خرید میلگرد دو پولیش

1.آیا میلگرد دو پولیش تنها در یک ابعاد موجود است؟

خیر، ما انواع میلگرد دو پولیش با ابعاد متنوع در اختیار داریم. شما می‌توانید محصولی را که بهترین اندازه برای پروژهٔ خود را داراست، انتخاب کنید.

2.آیا محصولات شما با استانداردهای بین‌المللی سازگاری دارند؟

بله، محصولات ما با استانداردهای بین‌المللی در تولید و کیفیت سازگار هستند. ما تلاش می‌کنیم تا بهترین استانداردها را برای اطمینان شما رعایت کنیم.

3.آیا خدمات پس از فروش در دسترس است؟

بله، ما خدمات پس از فروش قوی داریم. تیم ما آماده است تا به شما در هر مرحله از استفاده از محصول، از جمله نصب و مشاوره‌های فنی، کمک کند.

4.چگونه می‌توانم محصول را سفارش دهم؟

برای سفارش محصول، می‌توانید با تماس با تیم فروش گروه کیان متال یا از طریق وب‌سایت ما درخواست خود را ثبت کنید. تیم ما با شما تماس خواهد گرفت و در خصوص سفارش شما مشاوره خواهد داد.