کیفیت فولاد آلیاژی اولویت ماست

کیفیت فولاد آلیاژی اولویت ماست

متغیرهای زیادی وارد کیفیت فولاد و انواع آلیاژهای فولادی می‌شوند. هر چیزی از آثار آسیاب، خراش‌ها و لمینیت ها گرفته تا امواج، پیچ و تاب و فرز می‌تواند بر ظاهر و کیفیت نهایی فلزات تأثیر بگذارد. ناگفته نماند،  آنچه در قسمت بیرونی یک سیم پیچ می‌بینید لزوماً همان چیزی نیست که در وسط پیدا می‌کنید. وقتی نوبت به اطمینان از کیفیت فولاد و تمام مواد فلزی گروه صنعتی کیان متال می‌رسد، از اصول اولیه فراتر می‌رویم. کیفیت محصول و ضمانت سلامت کیان متال از مهم‌ترین فاکتورهای خرید برای مشتریان ما است. تمامی محصولات ما با بالاترین کیفیت و بدون کوچک‌ترین مشکل و ایراد روانه بازار خواهند شد. برای مشاهده قیمت‌های لحظه‌ای می‌توانید وارد سایت گروه صنعتی کیان متال شوید و قیمت‌های ما را با دیگران مقایسه نمایید.

 

ابزارهای کالیبره شده در کیان متال

قبل از هر شیفت کاری، ابزارهای ما تمیز و کالیبره می‌شوند زیرا اگر ابزارهای شما آن‌طور که باید کار نکنند، کیفیت محصول نهایی کاهش می‌یابد. ما کارخانه خود را تمیز نگه می‌داریم و ماشین‌های خود را به خوبی سرویس و اورال می‌کنیم. استفاده از ماشین آلات پیشرفته و به روز و همچنین به کار گیری نیروی کار متخصص و کار آزموده باعث شده تا محصولی با کیفیت مثال زدنی برای شما به ارمغان بیاوریم.

با پیروی از استانداردهای کنترل کیفیت ارائه شده توسط ISO، ما پایه محکمی برای پردازش محصولات خود داریم.

 

کیفیت فولاد آلیاژی اولویت ماست

 

ما به خوبی فولاد آلیاژی را می‌شناسیم

کارکنان کیان متال در تولید انواع مختلف آلیاژ فولادی که ما تولید می‌کنیم تجربه بالایی دارند. کیفیت فولاد و مسائل احتمالی به نوع فولادی که با آن کار می‌کنید بستگی دارد. مسائلی که در فولاد فنری سکوریت رایج است با آنچه در فولاد نواری آنیل شده مشاهده می‌کنید متفاوت است.

بسیاری از اپراتورهای ما برای بیش از یک دهه با ما در حال همکاری هستند. آن‌ها جزئیات هر ماده و نحوه پاسخگویی آن به ابزارها و ماشین‌های مختلف را می‌دانند. هنگامی که آنها به یک قطعه از مواد نگاه می‌کنند، می‌توانند تشخیص دهند که چه مشکلاتی احتمال وقوع دارند و چگونه مواد به ابزارها و ماشین‌های مختلف واکنش نشان می‌دهند.

 

ما در کیان متال فروشندگان خود را می‌شناسیم

ما با کارخانه‌ها و فروشندگانی که مواد خود را از آنها تهیه می‌کنیم، روابط قوی ایجاد کرده‌ایم. نیازهای کیفی مشتریان ما بر اساس ویژگی‌های هر پروژه متفاوت است و ما می دانیم که کدام یک از فروشندگان ما می‌توانند این نیازها را برآورده کنند.

به طور مشابه، از آنجایی که ما به ارائه فلزات تخصصی و انواع میلگرد آلیاژی با کیفیت بالا شهرت داریم، فروشندگان ما می‌دانند که ما موادی را که استاندارد خاصی را رعایت نمی‌کنند، نمی‌پذیریم. در نتیجه، با استفاده از مواد خام درجه یک محصولی با کیفیت بالا به مشتریانمان ارائه می‌کنیم.

 

کیفیت فولاد آلیاژی اولویت ماست

 

گروه صنعتی کیان متال با بیش از ۳۰ سال سابقه در امر تولید انواع میلگرد، شش پر، چهار پهلو و فرم دار با دقت هزارم، صدم و دهم با ماشین آلات روز و پیشرفته و با بالاترین دقت و سرعت تولید کرده و در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. و با مجرب‌ترین کادر فنی و مهندسین ایران عزیزمان توانستم این تولید داخلی را حمایت کرده و بخش کوچکی از چرخه صنعتی کشورمان را به دست آوریم و افتخارمان تولید ملّی و کالای ایرانی می‌باشد.

  • تولید کننده انواع شافتینگ.
  • تولید انواع میلگرد ترانسمیسیون از سایز ۱۰ الی ۵۲.
  • تولید انواع میلگرد پیلینگ شده از سایز ۱۸ الی ۱۰۵.
  • تولید میلگرد سنگ خورده از سایز ۱۰ الی ۵۰ و از سایز ۵۵ الی ۱۰۰.
  • متخصص انواع فولادهای آلیاژی Ck45, Ck60, CKbp, VCN, 70CR2, MO40, 5SP, 3SP, ST37, ST52.
  • مشاوره و تأمین مواد اولیه کارخانجات و صنایع کشور.
  • در خدمت صنایع خودروسازی، پتروشیمی و نفت.