تولیدکننده ارزانترین میلگرد

تولیدکننده ارزانترین میلگرد

در حوزه آهن آلات ، میلگرد به عنوان یکی از مهم ترین و پر کاربردترین مقاطع فولادی به شمار می رود. میلگردها دارای انواع مختلفی هستند و با توجه به ویژگی ها و خصوصیاتی که دارند در زمینه های متفاوتی استفاده می شوند. کارخانه های زیادی وجود دارند که محصولات فولادی از جمله میلگرد عرضه می کنند اما میلگرد تمام کارخانه ها از کیفیت یکسانی برخوردار نیستند و بسته به شرایط تولید کیفیت متفاوتی دارند. در واقع بیشترافرادی که در حوزه آهن آلات فعالیت دارند ، می کوشند تا میلگرد باکیفیت و با قیمت پایین تهیه کنند. در این مطلب ما به معرفی تولیدکننده ارزانترین میلگرد خواهیم پرداخت. لطفا در ادامه همراه ما باشید.

ویژگی های کلی میلگرد و ارزانترین میلگرد

شکل ظاهری میلگردها مانند میله یا کابل می باشد که در ساخت سازه های مستحکم و مقاوم به کار می رود. البته کاربرد میلگردها فقط به ساختمان سازی محدود نمی‌ شود و در صنایع دیگر نیز کاربرد دارد. از میلگردها به منظور افزایش مقاومت کششی در سازه ها استفاده می شود. میلگرد فولادی متداول ترین نوع میلگرد می باشد که نسبت به سایر میلگردها از کارایی بیشتری برخوردار است. همان طور که پیش تر اشاره کردیم ، بیشترین کاربرد میلگردها در ساختمان سازی و برج سازی می باشد ، چرا که میلگردها از مقاومت کششی بالایی برخوردارند و از بتن در برابر فشارهای وارده محافظت می کند. در حالت کلی میلگردها از لحاظ ظاهری به دو دسته ساده و آجدار تقسیم بندی می شوند. میلگردهای آجدار در سطح خود دارای آج های عرضی و طولی می باشند. آج عرضی به برجستگی های گفته می شود که یک زاویه مورب نسبت به محور طولی دارد. آج طولی نیز نوعی از آج است که به صورت ممتد و موازی با محور طولی میلگرد ایجاد می شود. میلگرد ها با توجه به کاربردی که دارند ترکیب های شیمیایی مختلفی خواهند داشت. عناصر آلیاژی مانند مس ، نیکل ، کروم ، مولیبدن ، وانادیوم ، تیتانیوم و… طبق توافق تولید کننده و خریدار می تواند به ترکیب شیمیایی میلگرد افزوده شوند. روش تولید میلگردها با توجه به نوع آن متفاوت بوده و در یک سری مراحل تفاوت‌های جزئی در تولید میلگرد وجود دارد. قطعاً با توجه به تنوع زیاد میلگردها در جنس ، روش تولید و در نهایت کارایی ، باید دقت زیادی در انتخاب میلگرد مناسب داشته باشیم. از آنجایی که کیفیت مناسب و قیمت نسبتاً پایین برای بسیاری از افرادی که در حوزه مقاطع فولادی فعالیت دارند بسیار حائز اهمیت است ، ما در بخش بعدی به معرفی تولیدکننده ارزانترین میلگرد می پردازیم.

تولیدکننده ارزانترین میلگرد

معرفی تولیدکننده ارزانترین میلگرد

قطعا کیفیت میلگرد مورد استفاده در صنایع از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. از آنجایی که میلگرد در پروژه های ساختمانی کاربرد بالایی دارد ، قطعا تهیه میلگرد باکیفیت که قیمت مناسبی دارد می تواند تا حد قابل توجهی هزینه ها را کاهش دهد. در این بخش ما برخی از تولیدکنندگان ارزانترین میلگرد را معرفی می کنیم.

کارخانه فولاد سرمد ابرکوه یزد: نام کارخانه فولاد سرمد ابرکوه یزد برای تمام افرادی که در حوزه آهن آلات و مقاطع فولادی فعالیت دارند نامی آشنا است. این مجموعه از سال 1391 فعالیت خود را آغاز نموده و میلگرد گرید A3 را در سایزهای 8 تا 32 میلی متر ، با رعایت استاندارد های ملی ایران با کیفیت بالا تولید و عرضه می کند.

مجتمع فولاد میانه: این کارخانه از سال 1368 در شهرستان میانه تاسیس شده است. میلگردهای این کارخانه مطابق استاندارد های جهانی تولید می شود و از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. یکی از نقاط قوت میلگردهای این کارخانه قیمت مناسب آن در کنار کیفیت بالا می باشد. این کارخانه در کنار میلگرد ، تسمه ، ناودانی و مفتول نیز تولید می کند.

مجتمع فولاد خراسان: این مجموعه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان قاطع فولادی است. میلگرد نیشابور یکی از شناخته شده ترین میلگردهای این کارخانه می باشد. این مجتمع فولادی میلگردهای ساده و آجدار را برای مصرف متقاضیان عرضه می کند. این کارخانه نیز در کنار کیفیت بالا ، قیمت مناسبی نیز برای محصولات خود در نظر گرفته است.

مجتمع آریان فولاد: این مجتمع فولادی از سال 1365 فعالیت خود را در شهرستان بوئین زهرا آغاز نموده و امروزه یکی از بزرگترین مجتمع های فولادی محسوب می شود که متقاضیان و مشتریان زیادی از شمال شرق کشور دارد. میلگردهای این مجموعه نیز می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

شما می توانید مطلب مفتول کشش شده را نیز در سایت مطالعه نمایید.

خرید ارزانترین میلگرد

مجموعه صنعتی کیان متال یکی از عرضه کنندگان خوش نام در زمینه محصولات و مقاطع فولادی از جمله انواع میلگرد ، انواع شافتینگ ، فولادهای آلیاژی Ck45 ، Ck60 ، CKbp و… می باشد که می توانید محصولات مورد نظر خود را از این مجموعه تهیه کنید. راه های ارتباطی برای برقراری تماس با کارشناسان مجموعه در صفحه تماس با ما موجود می باشد. شما از این طریق می توانید سفارشات خود را ثبت نمایید. علاوه بر این در شبکه های اجتماعی ما از جمله واتساپ و اینستاگرام شما قادر به کسب اطلاعات بیشتر می باشید.