فروش میلگرد ترانس

فروش میلگرد ترانس

میلگرد ها پرکاربرد ترین مقاطع فولادی به شمار می روند که انواع و اقسام گوناگونی دارند و برای مصارف مختلف از آن ها استفاده می شود. در واقع میزان مقاومتی که میلگرد از خود نشان می دهد و شکل ظاهری آن است که نوع کارایی میلگرد را تعیین می کند و با توجه به آن مشخص می شود که در کدام حوزه ساختمانی یا صنعتی باید مورد استفاده قرار گیرد. میلگرد ترانس یک نوع آرماتور است که در مقایسه با سایر میلگرد ها ظاهر صیقلی و براقی دارد که وجه تمایز آن نیز محسوب می‌ شود. این میلگرد مانند سایر میلگرد ها از جنس فولاد بوده ؛ با این تفاوت که طی فرایند ساخت سطح براق و درخشانی پیدا می کند و به همین دلیل بیشتر در حوزه تزیینات به کار گرفته می شود. اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری در مورد این میلگرد کسب کنید همچنان همراه ما باشید.

میلگرد ترانس یکی از انواع میلگرد است که خود شامل دسته بندی گسترده ای است و به همین دلیل نیز در بخش های مختلف صنعت مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش میلگرد ترانس

بررسی کلی میلگرد ترانس و انواع آن

اگر بخواهیم ویژگی های بارز میلگرد ترانس را شرح دهیم باید به مقاومت بالای آن و زیبایی ظاهری این میلگرد اشاره کنیم. با اینکه میلگرد های ترانس دسته بندی گسترده‌ ای دارند که موارد کاربرد هر کدام نیز متفاوت می باشد اما به طور کلی صنایعی که از حساسیت کار بالایی برخوردارند و ظاهر قطعه یا سازه مورد نظر با اهمیت است از این نوع میلگرد استفاده می کنند. در واقع کنار هم قرار گرفتن استحکام بالا و زیبایی ظاهری باعث شده کارایی این میلگرد با سایر آرماتور ها کمی فرق کند. همچنین لازم به ذکر است که برای تولید میلگرد های ترانس از میلگرد ساده استفاده می شود ؛ تنها با این تفاوت که به کمک فرایندی به نام کشش میلگرد کمی کشیده می شوند تا به قطر مورد نظر برسند و ظاهر صیقلی پیدا کنند. با توجه به اینکه کشش میلگرد هزینه کمی برای تولید کننده در بر دارد ، این روش در مقایسه با سایر روش های تولید میلگرد از عمومیت بیشتری برخوردار است. موضوع دیگری که در مورد این میلگرد باید به آن اشاره کنیم این است که با سایز و ابعاد گوناگونی در بازار عرضه می شود و به همین دلیل معمولا اکثر صنایع قادر به استفاده از این میلگرد هستند. حال که کمی با ویژگی های این میلگرد فولادی آشنا شدید ، وقت آن رسیده که دسته بندی میلگرد های ترانس را نیز معرفی کنیم. این میلگرد با در نظر گرفتن شیوه ساخت به چند دسته تقسیم می شود که شامل میلگرد کششی ، میلگرد تک پولیش ، میلگرد دو پولیش ، میلگرد سنگ خورده ، میلگرد بلبرینگ خور ، تسمه ، مفتول ، شش پر و چهار پهلو است. با توجه به دسته بندی متنوع این میلگرد روشن است که هر کدام از آن ها در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

کارایی و قیمت نهایی میلگرد ترانس

حال که دسته بندی میلگرد ترانس را بررسی کردیم خوب است کمی هم به موارد کاربرد آن اشاره کنیم. میلگرد کششی یا روغنی که در دسته میلگرد های مستحکم قرار می گیرد بیشتر در ساخت پیچ های بلند و سازه های صنعتی یا ساختمانی کاربرد دارد. از طرفی میلگرد تک پولیش در ساخت سیلندر های هیدرولیکی ، پمپ های نفت یا آب به کار گرفته می شوند و میلگرد دو پولیش که ظاهر آینه ای مانند دارد در ساخت سازه های معماری ، تولید قطعات خودرو و… مورد استفاده قرار می گیرد. میلگرد بلبرینگ خور نیز که گاهی با نام CK45 شناخته می شود ، در صنایع ماشین سازی ، خودروسازی ، ساخت ابزار و یراق آلات ، مبل سازی و… کاربرد دارد. مفتول نیز به دلیل اینکه از قطر کمی برخوردار است در فرفورژه سازی ، صنایع مبل سازی و… به کار می رود. از موارد کاربرد چهار پهلو نیز می‌ توان به قفل سازی ، حفاظ ، نرده و… اشاره کرد. حتماً با مطالعه این بخش متوجه کاربرد فراوان میلگرد های ترانس شده اید و دریافتید که حذف آن از صنعت امکان پذیر نیست. با این حال در کنار کارایی فراوان ، زیبایی و استحکام بالای این میلگرد باید به یکی از معایب آن یعنی قیمت بالای میلگرد های ترانس نیز توجه داشت. در واقع قیمت میلگرد های ترانس نسبت به میلگرد های معمولی و آجدار بیشتر است که شاید این موضوع برای بسیاری از متقاضیان حائز اهمیت باشد ؛ بنابراین هنگام خرید این میلگرد به این موضوع توجه داشته باشید. یکی از مجموعه های صنعتی که محصولات فولادی خود از جمله انواع میلگرد را با قیمت مناسب عرضه می کند مجموعه صنعتی کیان متال می باشد که در ادامه اطلاعات بیشتری در رابطه با نحوه ثبت سفارش در این مجموعه ارائه خواهیم داد.

راه های ارتباطی

مجموعه صنعتی کیان متال یکی از تولید کنندگان و عرضه کنندگان محصولات فولادی می باشد که می توانید انواع میلگرد ، شافتینگ ، فولاد آلیاژی و… را از طریق آن تهیه کنید. خوشبختانه مشتریان و متقاضیان عزیز در سراسر کشور می توانند به صورت غیر حضوری و از طریق راه های ارتباطی موجود در صفحه تماس با ما ، از مشاوره رایگان بهره مند شوند و سفارش خود را ثبت نمایند. همچنین با عضویت در صفحه اینستاگرام این مجموعه اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.