قیمت میلگرد ترانس در تهران

قیمت میلگرد ترانس در تهران

به عنوان یکی از کسانی که در حوزه آهن آلات و خرید و فروش محصولات و مقاطع فولادی فعالیت دارید و یا اینکه به این حوزه علاقه مندید ، احتمالاً از این موضوع مطلع هستید که تمامی میلگرد ها با توجه به خصوصیات ظاهری و خواص مکانیکی که دارند در صنایع مختلف به کار گرفته می شوند. در واقع با اینکه شنیدن کلمه میلگرد ذهن شما را به سمت صنعت ساختمان سازی سوق می دهد اما باید بگوییم از این مقطع فولادی به شکل ساده در خودروسازی ، ساخت شافت ، پیچ و مهره ، صنایع هیدرولیکی ، مصارف تزئینی از جمله فرفروژه ، شبکه بندی ، تقویت سازه و سایر صنایع استفاده می شود. میلگرد ترانس یا روغنی نیز یکی از انواع میلگرد است که موارد کاربرد آن بسیار گسترده است و نمی توان آن ها را در چند مورد خاص خلاصه کرد.

قیمت میلگرد ترانس در تهران به عوامل متعددی بستگی دارد و نمی توان بازه ثابتی برای آن در نظر گرفت. در واقع با توجه به اینکه قیمت محصولات فولادی همواره در حال نوسان است پیشنهاد می شود قبل از خریداری محصول از چند عرضه کننده معتبر مانند مجموعه صنعتی کیان متال استعلام قیمت بگیرید.

قیمت میلگرد ترانس در تهران

روش تولید میلگرد ترانس

اگر بخواهیم یک تعریف کلی از میلگرد ترانس ارائه دهیم باید بگوییم به میلگرد های صیقل داده شده ، میلگرد روغنی یا ترانس می گویند که البته این میلگرد ها نیز انواع مختلفی دارند. روش تولید این نوع میلگرد نیز شامل مراحل متعددی است که نحوه انجام هر کدام از آن ها در کیفیت محصول نهایی نقش خواهد داشت. یکی از تولید کنندگان میلگرد در تهران که این کار را با ظرافت و دقت بالا انجام می دهد ، مجموعه صنعتی کیان متال می باشد که بیش از ۳۰ سال در این زمینه فعالیت دارد و از آنجایی که طی سال‌ ها در این حوزه خوش درخشیده است ، به عنوان یکی از تولید کنندگان معتبر انواع میلگرد شناخته می شود. برای تولید میلگرد روغنی یا ترانس میله های فولادی ساده طی فرآیند های مختلف صیقل داده می‌ شوند و قطر آن ها نیز با توجه به درخواست متقاضی تا قطر دهم دار و صدم دار تغییر پیدا می ‌کند که به این فرآیند کشش میلگرد گفته می‌ شود. کشش میلگرد برای تولید میلگرد های ساده صنعتی ، میلگرد کشش شده و میلگرد روغنی کاربرد دارد که باعث لاغر شدن و صیقل پیدا کردن میلگرد ها می ‌گردد. البته با اینکه روش‌ های دیگری نیز برای تولید میلگرد روغنی وجود دارد اما از آنجایی که این روش ساده تر است و هزینه کمتری نیز برای آن صرف می شود محبوبیت بیشتری در میان تولید کنندگان دارد. مراحل کشش میلگرد به این صورت است که ابتدا برای از بین بردن آلودگی های سطح میله آن ها را شستشو می ‌دهند و سپس به طول ۱۰ سانتیمتر سر تراشی می کنند. در مرحله بعدی نیز فرآیند کشش میلگرد در دستگاه انجام می شود و بعد از تاب گیری و صاف کردن میلگرد ها نوبت به بسته‌ بندی و فروش می‌ رسد.

عوامل موثر بر قیمت میلگرد ترانس در تهران

بعد از تولید میلگرد ترانس نوبت به عرضه آن در بازار مصرف می رسد. یکی از مهمترین مواردی که مشتریان هنگام تهیه میلگرد به آن توجه دارند قیمت می‌ باشد که باید با توجه به شرایط موجود در بازار و کیفیت میلگرد قیمت مناسبی نیز برای آن تعیین گردد. البته باید اشاره کرد که عوامل زیادی روی قیمت میلگرد و محصولات فولادی تاثیر گذار هستند که وضعیت عرضه و تقاضا در بازار مهمترین آن ها است. در واقع افزایش تقاضا و کاهش عرضه باعث بالا رفتن قیمت‌ ها می ‌شود و در مقابل کاهش تقاضا و افزایش عرضه منجر به کاهش قیمت ها خواهد شد. از طرفی نیز با توجه به اینکه سنگ آهن ، نیکل و کروم جزء مواد اولیه انواع میلگرد از جمله میلگرد روغنی هستند ، به تبع با افزایش قیمت این متریال قیمت میلگرد نیز افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین هزینه ای که برای خرید میلگرد روغنی باید پرداخت شود به عوامل دیگری مانند تعداد شاخه میلگرد ها ، سایز و کیفیت آن ها نیز بستگی دارد. در حقیقت یکی از مزیت های این میلگرد آن است که ابعاد و سایز های گوناگونی برای آن در نظر گرفته شده و مشتری می تواند بسته به نیاز پروژه ، سایز مورد نظر را خریداری نماید. از طرفی نیز تاثیر وزن میلگرد را در تعیین قیمت نهایی آن نمی ‌توان نادیده گرفت. خوب است بدانید با افزایش ضخامت و در نتیجه وزن میلگرد ، مقاومت آن افزایش پیدا می کند که این موضوع در افزایش قیمت میلگرد نقش دارد. با این تفاسیر اگر می خواهید میلگرد مورد نظر خود را با بهترین قیمت تهیه نمایید پیشنهاد می کنیم با افراد زبده ای که در این زمینه فعالیت دارند مشورت کنید تا در نهایت محصول مورد نظر خود را با مناسب ترین سایز ، وزن و کیفیت خریداری نمایید.

نحوه خریداری میلگرد ترانس

مجموعه صنعتی کیان متال یکی از تولید کنندگان و عرضه کنندگان انواع میلگرد از جمله میلگرد پولیشی ، میلگرد ترانس ، میلگرد سنگ خورده ، میلگرد سر قرمز و… می باشد. این مجموعه جهت رفاه حال مشتریان و متقاضیان عزیز در سراسر کشور شرایطی را مهیا نموده تا امکان ثبت سفارش از اقصی نقاط کشور به صورت غیر حضوری فراهم باشد. همچنین می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت محصولات فولادی از طریق شماره تلفن های موجود در صفحه تماس با ما ، با کارشناسان فروش در ارتباط باشید. پیشنهاد می کنیم اگر به حوزه آهن آلات علاقمندید به صفحه اینستاگرام این مجموعه نیز بپیوندید.