قیمت میلگرد نیشابور

قیمت میلگرد نیشابور

یکی از معروف ترین و بزرگ ترین کارخانه جات در رابطه با تولید فولاد در کشور مجتمع فولاد خراسان می باشد که بزرگ ترین تولید کننده فولاد در شرق کشور و همچنین یکی از سه قطب تولید فولاد در ایران بوده که در سال 1380 تاسیس شده است. این میلگرداز محصولات این مجتمع است که با توجه به قیمت میان رده و کیفیت ساخت بالا جزء پر فروش ترین میلگردها در ایران و خصوصا برای ساختمان سازی در شمال شرقی کشور می باشد به طوری که مهندسان مشغول به فعالیت در شهر های شمالی و شمال شرقی کشور اولین انتخابشان میلگرد نیشابور است.

معرفی مجتمع فولاد خراسان و میلگرد نیشابور

مجتمع فولاد خراسان سهامی عام در سال 1380 تاسیس شد و توانست در این مدت به بزرگترین تولید کننده فولاد در شرق کشور تبدیل شود. این شرکت به همراه کارکنان مجرب اقدام به تولید محصولاتی همچون میلگرد، شمش، آهن اسفنجی، و بریکت میکند.هم اکنون ظرفیت فولاد خام این مجموعه بزرگ به 1/4 میلیون تن در سال و همچنین دارای کارخانه نورد با ظرفیت سالانه 600 هزار تن ، کارخانه آهن اسفنجی 1 و 2 با ظرفیت 1/6 میلیون تن و کارخانه گندله سازی با ظرفیت 2/5 میلیون تن در سال را داراست. این کارخانه به صورت مستقیم برای 5000 نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است. محصولات این شرکت در صنایع ساختمان سازی ، عمرانی و شرکت های نورد کار مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از محصولات محبوب و پر فروش این کارخانه میلگرد نیشابور است که درادامه به بررسی این میلگرد میپردازیم. اولین موضوعی که برای خرید این میلگرد باید به آن توجه کنید اطلاع از سبد متنوع محصولات این کارخانه است که انواع میلگرد های ساده و آج دار را دارا می باشد. میلگرد های ساده نیشابود با تنش تسلیم 240 و مقاومت کششی 360 نیوتن بر میلی متر مربع که در سایز های 10 تا 50 میلی متر تولید و روانه بازار می شوند. باید بدانید که حداقل ازدیاد طول نسبی این میلگرد 25 درصد می باشد. میلگرد آجدار نیشابوراز سایز 10 تا 32 میلی متر با آج 340 مارپیچی و 400 جناغی تولید می شود. این میلگرد در سایز 16 که در امور ساختمانی از آن استفاده می شود از پرفروش ترین محصولات در بازار است. میلگرد نیشابور از کیفیت بالایی برخوردار بوده و بر اساس استاندار ملی ایران با شماره 3132 تولید و پخش می شود همچنین کارخانه فولاد نیشابور ظرفیت تولید 550هزار تن میلگرد را در سال دارد.

قیمت میلگرد نیشابور

مقایسه قیمت میلگرد نیشابور

قیمت میلگرد نیشابور در مقایسه با سایر میلگرد های موجود در بازار در رده متوسط قرار دارد که به همین امر باعث جذب مشتری های زیادی در بازار شمال شرقی کشور شده است. افزایش قیمت ناگهانی میلگرد در سال های اخیر باعث شده تا معاملات و خرید و فروش ها دچار ریسک بالایی گردد که چند وقتی هم به دلایلی با راکد بودن بازار همراه است ، همین دلیل قدرت خرید را از خریدار و فروشنده میگیرد. قیمت میلگرد به عوامل گوناگونی بستگی دارد مانند: میزان تولید و تقاضا به گونه ای که اگر میزان تقاضا و تولید مساوی نباشند باعث بالا و پایین رفتن قیمت ها میشود ، هزینه مواد اولیه که با توجه به بالا پایین شدن قیمت آهن آلات به طور طبیعی در قیمت تمام شده میلگرد ها تاثیر میگذارد، قیمت دلار و ارز هم در کم و یا زیاد شدن قیمت میلگرد ها هم تاثیرگذار است. به دلیل اینکه ایران یکی از صادرکنندگان اصلی آهن در جهان محسوب می شود تمام قیمت ها بر اساس دلار خواهد بود و هرچقدر دلار افزایش پیدا کند قیمت میلگرد هم به همان مقدار افزایش را تجربه خواهد داشت، هزینه های حمل و نقل را در واقع می توان در قیمت های نهایی میلگرد ها دخیل دانست چرا که با بالا رفتن قیمت سوخت های فسیلی هزینه حمل و نقل نیز افزایش پیدا خواهد کرد، صنایع وابسته هم به دلیل تقاضای بیشتر از تولید کارخانه جات تولید میلگرد باعث بیشتر شدن تقاضا از تولید شده و همینطور باعث گرانی میلگرد ها می شود. همینطور وجود واسطه های زیاد بین مشتری و کارخانه باعث شده تا قیمت عرضه در بازار اختلاف عجیبی با قیمت کارخانه داشته باشد.

راه های ارتباطی با مجموعه صنعتی کیان متال

در واقع عاملی که باعث بالا رفتن کیفیت میلگرد و خدمات کارخانجات صنعت آهن و میلگرد ، نظیر مجموعه صنعتی کیان متال ، می گردد استفاده از دستگاه ها و خط تولید به روز و پیشرفته و کیفیت بالای مواد اولیه مورد استفاده در ارائه خدمات به مشتریان می باشد.

گروه كيان متال با بيش از 30 سال سابقه در امر توليد انواع ميلگرد ، شش پر ، چهار پهلو و فرم دار با دقت هزارم ، صدم و دهم با ماشين آلات روز و پيشرفته و با بالاترين دقت و سرعت توليد كرده و در اختيار مشتريان خود قرار ميدهد. و با مجرب ترين كادر فني و مهندسين ايران عزيزمان توانستم اين توليد داخلي را حمايت كرده و بخش كوچكي از چرخه صنعتي كشورمان را به دست آوریم و افتخارمان توليد ملّي و كالاي ايراني ميباشد.

  • توليد كننده انواع شافتينگ
  • توليد انواع ميلگرد ترانسميسيون از سايز ١٠ الي ٥٢
  • توليد انواع ميلگرد پيلينگ شده از سايز ١٨ الي ١٠٥
  • توليد ميلگرد سنگ خورده از سايز ١٠ الي ٥٠ و از سايز ٥٥ الي ١٠٠
  • متخصص انواع فولادهاي آلياژي Ck45 , Ck60 , CKbp , VCN , 70CR2 , MO40 , 5SP , 3SP , ST37 , ST52
  • مشاوره و تامين مواد اوليه كارخانجات و صنايع كشور
  • در خدمت صنايع خودروسازي ، پتروشيمي و نفت