قیمت میلگرد پولیشی

قیمت میلگرد پولیشی

از میلگرد ترانس به عنوان یک میلگرد پرکاربرد و پرمصرف یاد می شود که به دلیل تنوع بالا در سایز ، ابعاد و اشکال مختلف به صورت گسترده در پروژه های صنعتی و حتی ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از آنجایی که سطح این نوع میلگرد طی فرایندی صیقل داده می شود ، مصارف تزئینی نیز از دیگر موارد کاربرد آن به شمار می ‌رود. شاید فکر کنید که میلگرد ترانس یک نوع خاص از انواع میلگرد است. در واقع این جمله می ‌تواند هم درست و هم غلط باشد. در حقیقت باید گفت که میلگرد ترانس یک دسته از انواع میلگرد ها است که خود شامل دسته بندی گسترده ای می باشد. میلگرد بلبرینگ خور ، میلگرد پولیشی ، میلگرد مفتول ، میلگرد شش پر و چهار پهلو و میلگرد سنگ خورده دسته بندی میلگرد ترانس را نشان می دهند.

قیمت میلگرد پولیشی به عوامل متعددی بستگی دارد که در این مطلب به اختصار برخی از آن ها را مورد بررسی قرار دادیم.

انواع میلگرد پولیشی و بررسی هر کدام

با توجه به اینکه میلگرد های ترانس میلگرد های تراش خورده هستند که سطح و بدنه صاف و یکدستی دارند ، از آن ‌ها عمدتاً در مواردی که زیبایی مهم و با اهمیت است استفاده می شود. در واقع وجه تمایز میلگرد ترانس با سایر میلگرد ها سطح صیقلی و صاف آن می باشد که جلوه خوبی نیز به آن بخشیده است. البته کیفیت و میزان صیقلی بودن هر دسته از این میلگرد به نحوه پولیش زنی آن در روند تولید بستگی دارد. با این حال باید اشاره کنیم که میلگرد پولیشی که یکی از انواع میلگرد ترانس می باشد به دو دسته کلی تقسیم می گردد که شامل میلگرد تک پولیش و میلگرد دو پولیش است. شاید با توجه به اسم این دو دسته از میلگرد های پولیشی ، به تفاوت آن ها پی برده باشید. در حقیقت تنها تفاوتی که میان این دو دسته وجود دارد تعداد دفعاتی است که پولیش کاری برای آن ها انجام می‌ شود. از آنجایی که برای میلگرد دو پولیش ، دو مرتبه فرایند پولیش کاری صورت می گیرد در نتیجه سطح براق و صیقلی تری خواهد داشت. در مقابل میلگرد تک پولیش قبل از انجام فرآیند پولیش کاری ، سطح ناصاف و ناهمگونی دارد و به مرور زمان بعد از طی کردن فرایند تولید مسطح و براق می شود. میلگرد تک پولیش کاربرد های فراوانی دارد و جنس آن از فولاد و آهن می باشد. از طرفی نیز باید اشاره کنیم که میلگرد تک پولیش استحکام و مقاومت بسیار زیادی از خود نشان می دهد که این موضوع تاثیر زیادی در افزایش کارایی آن داشته است و به همین دلیل زمانی که میزان مقاومت محصول نهایی اهمیت دارد از آن استفاده می شود. اگر از جمله متقاضیان میلگرد های پولیشی هستید پیشنهاد می کنیم همچنان همراه ما باشید.

قیمت میلگرد پولیشی و کاربرد های آن

گفتیم که میلگرد تک پولیش در ابتدا میله‌ فولادی می باشد که عملیات نورد گرم روی آن انجام شده و ظاهر ناهموار و تیره ای دارد. در مراحل بعد به کمک پولیش کاری زائده های سطح آن از بین می ‌رود و بدنه آن حالت یکدست و صیقلی پیدا می کند. از طرفی نیز این میلگرد علاوه بر جلوه زیبایی که دارد از مقاومت و استحکام زیادی نیز برخوردار می باشد. از میلگرد تک پولیش در صنایع مختلف مانند ساخت و تولید قطعات هیدرولیکی ماشین آلات صنعتی ، سیلندر ها و پمپ های آب و نفت استفاده می شود ؛ چرا که در این موارد ظاهر و مقاومت محصول نهایی اهمیت زیادی دارد. خودروسازی ، تولید وسایل ورزشی ، ساخت هواکش های صنعتی و… نیز از دیگر موارد کاربرد این میلگرد هستند. برای میلگرد دو پولیش نیز فرایند پولیش کاری در دو مرحله انجام می شود که این موضوع سبب می گردد شفافیت سطحی میلگرد افزایش پیدا کند و ظاهر آینه ای به خود گیرد. به همین دلیل از این نوع میلگرد عمدتاً در مواردی که نیازمند سطح آینه ای و نشکن هستیم استفاده می شود. عمده ترین کاربرد این میلگرد پولیشی به ساخت قطعات بیرونی اتومبیل که در معرض ضربه و خوردگی هستند و قابل مشاهده می باشند ، بر می گردد. همچنین از این میلگرد در قسمت های بیرونی و محافظ نمای ساختمان ها و برخی قطعات ماشین آلات صنعتی نیز استفاده می‌ شود. از طرفی با اینکه ویژگی ها و کارایی میلگرد پولیش اهمیت زیادی دارد ، قیمت آن نیز به همین اندازه حائز اهمیت است. به طور کلی می‌ توان گفت که جنس ، ضخامت و ابعاد میلگرد مهمترین فاکتور هایی هستند که در قیمت میلگرد ترانس از جمله میلگرد های پولیشی نقش دارند و هنگام خرید باید حتما به این موارد توجه کنید.

پیشنهاد می شود مطلب میلگرد پولیشی را نیز مطالعه نمایید.

راه های ارتباطی و استعلام قیمت میلگرد پولیشی

اگر بخواهیم یک شرح کلی از قیمت میلگرد پولیشی ارائه دهیم باید بگوییم که در حال حاضر به دلیل شیوع بیماری کرونا ، شرایط اقتصادی و جوی که در بازار آهن آلات حاکم است ، قیمت میلگرد ترانس از جمله میلگرد های پولیشی همواره در حال نوسان بوده و نمی ‌توان حدود ثابتی برای آن تعیین نمود. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم جهت استعلام روزانه قیمت انواع میلگرد ترانس و پولیشی از طریق شماره تلفن های موجود در صفحه تماس با ما ، با کارشناسان واحد فروش در ارتباط باشید. به علاوه با پیوستن به صفحه اینستاگرام مجموعه صنعتی کیان متال اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.