میلگرد سنگ خورده

میلگرد سنگ خورده

امروزه محصولات فولادی در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار میگیرند که یکی از رایج‌ترین آنها میلگرد است. البته میلگردها بر اساس موارد خاصی به دسته های متعددی تقسیم می شوند که ویژگی ها و موارد کاربرد هر کدام نیز طبق این دسته بندی تعیین می گردد.

کلی ترین بسته بندی که برای میلگردها وجود دارد بر اساس شکل ظاهری آن ها می باشد که میلگرد ها را به دو دسته ساده و عاج دار تقسیم می کند. لازم به ذکر است که این دو گروه خود شامل انواع مختلفی هستند ؛ برای نمونه میلگرد ترانس یک نوع میلگرد ساده محسوب می شود. در این مطلب با بررسی میلگرد سنگ خورده که یک میلگرد ترانس به شمار می رود همراه ما باشید. میلگرد سنگ خورده یکی از دسته بندی های میلگرد ترانس می باشد که به جای پولیش کاری از دستگاه سنگ زنی برای صاف و صیقلی کردن آن استفاده می شود و دو نوع مختلف شامل میلگرد سر زرد و میلگرد سر قرمز دارد.

در دنیای ساخت و ساز، انتخاب مناسب برای خرید میلگرد سنگ خورده می‌تواند تأثیر به‌سزایی در کیفیت و دوام پروژه‌های شما داشته باشد. گروه صنعتی کیان متال، به عنوان یکی از پیشروهای بازار مواد ساختمانی، با ارائه میلگردهای سنگ خورده با کیفیت بالا و قیمتی منطقی، به شما فرصتی را برای بهره‌برداری از محصولات با استحکام و پایداری بالا ارائه می‌دهد.

 

آنچه در میلگرد سنگ خورده می‌خوانید ....

میلگرد سنگ خورده
میلگرد سنگ خورده

انواع میلگرد سنگ خورده کدامند؟

میلگرد ترانس که بارزترین ویژگی آن ظاهر صیقلی و براق می باشد ، یکی از پرکاربرد ترین مقاطع فولادی در صنایع مختلف محسوب می شود. این میلگرد که از جنس فولاد است طی فرایند ساخت ، سطح براق و درخشانی پیدا می کند و می توان گفت که از لحاظ ظاهری با میلگرد های معمولی متفاوت است. در واقع می ‌توان گفت که ظاهر صیقلی این میلگرد کارایی خاصی به آن بخشیده است ؛ البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که دسته بندی متنوع میلگرد ترانس نیز که شامل میلگرد کششی یا روغنی ، تک پولیش ، دو پولیش ، سنگ خورده ، بلبرینگ خور ، تسمه ، مفتول ، شش پر و چهار پهلو است باعث شده تا در بخش وسیعی از صنعت مورد استفاده قرار گیرد. لازم به ذکر است که همه این دسته بندی ها از نظر زیبایی و مقاومت مورد توجه قرار دارند و محسوس ترین تفاوتی که میان آن ها مشاهده می شود ، شکل ظاهری است که برای آن ها در نظر گرفته اند. با توجه به اینکه هر کدام از این دسته ها ویژگی های مکانیکی ، شکل ظاهری منحصر به فردی دارند و در موارد خاصی مورد استفاده واقع می شوند ، این مطلب را به بررسی میلگرد سنگ خورده اختصاص دادیم تا اطلاعات بیشتری در مورد آن داشته باشید. میلگرد های سنگ خورده در دو نوع سر زرد و سر قرمز تولید می شوند و علت این نام گذاری ، رنگی است که برای سطح مقطع آن در نظر گرفته می شود. در واقع میلگرد سر قرمز ، سطح مقطع قرمز رنگ و میلگرد سر زرد ، سطح مقطع زرد رنگ دارد. همچنین خوب است بدانید که میلگرد سر زرد با نماد ST و میلگرد سر قرمز با عبارت CK نشان داده می شود.

روش تولید میلگرد سنگ خورده

شاید بدانید که در روند تولید بعضی از میلگرد های ترانس از جمله میلگرد تک پولیش ، میلگرد دو پولیش ، میلگرد بلبرینگ خور و… مرحله ‌ای به نام پولیش کاری وجود دارد که طی آن میلگرد سطح یکدست و صیقلی پیدا می‌ کند ، اما این موضوع در مورد میلگرد های سنگ خورده صدق نمی کند و به جای پولیش زنی از دستگاه های سنگ زنی برای صیقلی کردن سطح این نوع میلگرد استفاده می شود. دستگاه های سنگ زنی مختلفی برای این کار وجود دارد که رایج ترین نوع آن دستگاه سنگ سنترلس LIDKOPING می باشد که ساخت کشور سوئد بوده و علاوه بر اینکه از دقت بالایی در حد هزارم میلی متر برخوردار است ، تلورانس ابعادی وسیعی نیز دارد. این جمله به این معناست که ضخامت های ایجاد شده توسط این دستگاه از 6 تا 100 میلی متر می باشد و متقاضیان عزیز می توانند میلگرد ترانس سنگ خورده مورد نظر خود را در سایز و ابعاد دلخواه داشته باشند و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار دهند. در مورد میلگرد های سنگ خورده باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که نوع سر زرد آن از جنس آهن و میلگرد های سر قرمز این دسته از جنس CK45 می باشد. گفتیم که میلگرد سنگ خورده دو نوع سر زرد و سر قرمز دارد. در حقیقت رنگ سطح مقطع این میلگرد تعیین کننده ساختار ، روش تولید و شرایط نورد آن در فرآیند کشش می باشد که در این بخش بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت. روش تولید این میلگرد ترمکس یا خنک کاری سرد و برگشت تحت کنترل است که ویژگی های و کاربرد های متفاوتی به میلگرد می بخشد. حال که از ویژگی ها و روش تولید این نوع میلگرد مطلع شدید می‌ توانید با آگاهی کامل نسبت به ثبت سفارش محصول اقدام کنید.

میلگرد سنگ خورده
میلگرد سنگ خورده

برای سفارش میلگرد سنگ خورده به کجا مراجعه کنیم؟

مراکز فروش میلگرد سنگ خورده در تهران

مجموعه صنعتی کیان متال بیش از ربع قرن در زمینه تولید و عرضه میلگرد سنگ خورده ، میلگرد سر قرمز ، میلگرد سر زرد ، فولاد آلیاژی ، شافتینگ و… فعالیت می کند. همچنین باید اشاره کنیم که این گروه صنعتی جزء بهترین مجموعه های فعال در حوزه تولید محصولات فولادی به شمار می رود که تولیدات خود را با مناسب ترین قیمت در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد. شما عزیزان می توانید جهت ثبت سفارش این میلگرد از طریق صفحه تماس با ما ، با واحد فروش در ارتباط باشید. همچنین پیشنهاد می کنیم به صفحه اینستاگرام این مجموعه نیز بپیوندید.

همانطور که از نام این نوع میلگرد ترانس نیز مشخص است، به جای پولیش زدن از سنگ زنی استفاده می‌کنند. برای سنگ زنی در این میلگردها، از دستگاه‌های مخصوص آنها استفاده می‌کنند.

این میلگرد به دو صورت است، میلگرد سر زرد و میلگرد سر قرمز. نوع سر قرمز را با حروف CK و نوع سر زرد را با ST نیز نشان می‌دهند. این رنگ مشخصه روش تولید و ساختار میلگرد سنگ خورده است. روش تولید شامل روش نورد گرم و نحوه سرد کردن آن است. هر تغییر کوچکی در فرآیند تولید باعث می‌شود که میلگرد تولیدی ویژگی‌های منحصربه ‌فردی داشته باشد.

مزایای خرید میلگرد سنگ خورده از گروه کیان متال

  1. کیفیت بی‌نظیر: میلگردهای سنگ خورده تولیدی توسط گروه کیان متال با استفاده از مواد با کیفیت و فناوری پیشرفته، از استحکام و دوام بی‌نظیری برخوردار هستند. این محصولات تحت آزمون‌های دقیق قرار می‌گیرند تا مطمئن شویم که به تاخیرات جانبی در پروژه‌ها مقاومت کنند.
  2. تنوع در ابعاد و اشکال: گروه کیان متال با توجه به نیازهای متنوع پروژه‌ها، میلگردهای سنگ خورده با ابعاد و اشکال متنوع ارائه می‌دهد. این امکان به شما داده می‌شود تا محصولی را که به بهترین شکل با نیازهای خود هماهنگ است، انتخاب کنید.
  3. قیمت مناسب: گروه کیان متال با بهره‌گیری از فرآیندهای بهینه تولید و شبکه تأمین قوی، به شما میلگرده سنگ خورده با قیمت مناسب ارائه می‌دهد. این امر باعث می‌شود تا شما با خرید از ما، از ترکیبی ایده‌آل از کیفیت و اقتصادی برخوردار شوید.
  4. تضمین کیفیت و استانداردها: تمام محصولات گروه کیان متال با استانداردهای بین‌المللی سازگاری دارند. این موضوع از نظر کیفیت و اطمینان در استفاده از محصولات، بسیار مهم است.

پاسخ به سؤالات متداول در خصوص خرید میلگرد سنگ خورده

1.آیا امکان سفارش میلگرد سنگ خورده با ابعاد ویژه وجود دارد؟

بله، ما قادر به تولید میلگرد سنگ خورده با ابعاد و اشکال متنوع هستیم. شما می‌توانید ابعاد و مشخصات مورد نظر خود را با تیم ما مشاوره کنید.

2.آیا قیمت میلگرد سنگ خورده در محدوده بودجه‌ام قرار می‌گیرد؟

بله، گروه کیان متال با توجه به اقتصادی‌ترین راهکارها و فرصت‌ها، میلگرد سنگ خورده با قیمت مناسبی به شما ارائه می‌دهد.

3.چگونه می‌توانم خرید خود را ثبت کنم؟

برای ثبت سفارش میلگرد سنگ خورده، می‌توانید با تماس با تیم فروش گروه کیان متال یا از طریق وب‌سایت ما درخواست خود را ثبت کنید. تیم ما با شما تماس گرفته و در ارتباط با سفارش شما خواهد بود.

با انتخاب گروه صنعتی کیان متال، به تضمین کیفیت، قیمت مناسب و خدمات متمایز در خرید میلگرد سنگ خورده دست خواهید یافت. ما با افتخار همراه شما در تأمین محصولات با استحکام و کارایی بالا برای پروژه‌هایتان خواهیم بود.