چه چیزی فلزات کیان متال را متمایز می کند؟

چه چیزی فلزات کیان متال را متمایز می کند؟

گروه صنعتی کیان متال از زمان شروع کار به کیفیت ارائه خدمات به مشتری، کیفیت مواد و محصول نهایی و سابقه تحویل به موقع سفارش و ضمانت محصول نهایی افتخار کرده است. ما می دانیم که رضایت مشتری چیزی است که کسب و کار ما را قوی نگه می دارد. به لطف مشتریان عزیزمان اکنون به عنوان قطب تامین میلگرد آلیاژی کشور تبدیل شده ایم و این مسئولیت بالایی را در زمینه تولید و ارائه محصول با کیفیت بر دوش ما انداخته است.

خدمات مشتری در کیان متال

وقتی صحبت از پاسخگو بودن به میان می‌آید، با ارائه ثبات، تجربه و پاسخگویی در هر تعامل، کاری را انجام می‌دهیم که دیگران انجام نمی‌دهند. کارمندان باسابقه ما تداومی را ارائه می دهند که ناشی از سال ها تجربه است و آنها دقیقاً می دانند مشتریان ما چه کسانی هستند و چه چیزی را دوست دارند. شما به صورت مستقیم می توانید با مشاورین با تجربه ما در کیان متال ارتباط بگیرید. شما می توانید هم با تماس با ما و هم از طریق شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام یا اینستاگرام با ما در ارتباط باشید.

کیفیت مواد ما در کیان متال

مشتریانی که به طور منظم با ما کار می کنند می دانند که کیان متال مکانی است که تمامی محصولات نهایی خود را ضمانت می کند و کارخانه هایی که به ما محصولات فلزی می فروشند می دانند که ما فقط موادی را می پذیریم که با استانداردهای ما مطابقت داشته باشد. داشتن روابط طولانی مدت و آزمایش شده با کارخانه هایی که از آنها مواد اولیه تهیه می کنیم به ما این امکان را می دهد که این وعده تضمین کیفیت را مستقیماً به مشتریان خود منتقل کنیم. ما یکی از تنها مراکز خدمات فلزی دارای گواهی ISO در منطقه هستیم که توانایی ارائه فلزات آلیاژی تخصصی با کیفیت بالا را به شیوه ای کارآمد در اختیار شما قرار می دهیم.

مطلب پیشنهادی: اگر فروشنده فولاد آلیاژی شما مطابق استاندارد کار نکند، چه اتفاقی می‌افتد؟

زمان تحویل سفارشات

مشتریان دوست دارند سفارش خود را در جدول زمانی تعیین شده خود دریافت کنند، بنابراین حفظ سطح دقت بالا اولویت اصلی گروه صنعتی کیان متال است. فرآیندهای داخلی ما برای ارائه تخمین های دقیق و قابل اعتماد از مدت زمانی که یک سفارش طول می کشد، اصلاح و ساده شده است. کیان متال به لطف نیروهای کار آزموده خود، روابط عالی با تامین‌کنندگان و چندین دهه تجربه، زمان‌ ارائه محصول نهایی را تا حد امکان کاهش داده است.

در کیان متال،یک پله بالاتر از بقیه

ما پشتیبان خدمات به مشتری، کیفیت بالای محصولات و تحویل سریع خود هستیم. اگر در سفارش شما مشکلی وجود داشت، بدانید که ما تمام تلاش خود را برای رفع آن انجام می‌دهیم یا راه‌حلی جایگزین ارائه می‌کنیم. این یکی از دلایل بسیاری است که مشتریانی مانند شما کیان متال را به عنوان مرکز خدمات فلزی خود انتخاب می کنند.

تامین آلیاژ های فولادی در حجم بالا و کیفیت مثال زدنی در صنعت، توانایی بالایی است که تنها معدود مراکز خدماتی می توانند انجام دهند. این به ما رضایت شغلی می‌دهد، ما را از بقیه متمایز می‌کند و باعث می‌شود مشتریان ما نیز از خدمات ما رضایت داشته باشند.

در صورت نیاز به ثبت سفارش و یا دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید تا قیمت های به روز کیان متال را دریافت کنید. کارکنان متخصص ما آماده و مایل به پاسخگویی به سوالات و نیازهای شما هستند.