نکات قابل توجه در هزینه حمل و نقل میلگرد

نکات قابل توجه در هزینه حمل و نقل میلگرد

محصولات و مقاطع فولادی با هدف افزایش استحکام و تقویت مقاومت سازه ها طراحی و تولید شده اند. این محصولات از تنوع و تعدد زیادی برخوردار بوده و با توجه به ویژگی ها و طراحی که دارند برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. میلگرد یکی از این مقاطع می باشد که عمدتاً در ساخت سازه ها به کار گرفته می شود. یکی از نکات قابل توجه در استفاده از این مقاطع ، حمل و نقل و جابجایی آن ها می باشد. در واقع می توان گفت ، مهمترین نکته ای که هنگام خرید این محصولات باید در نظر گرفت این است که مسافت و حمل و نقل محصول به چه شکل  صورت می گیرد. با توجه به اهمیت این موضوع ، در این مطلب به بررسی نکاتی که در مورد جابجایی و هزینه حمل و نقل میلگرد وجود دارد خواهیم پرداخت.

نکات قابل توجه در هزینه حمل و نقل میلگرد

موارد قابل توجه در جابجایی و هزینه حمل و نقل میلگرد

همان طور که در قسمت قبل به آن اشاره نمودیم ، نحوه ارسال و جابجایی مقاطع از جمله میلگرد بسیار حائز اهمیت می باشد ؛ چرا که عدم توجه به این موضوع می‌ تواند مشکلاتی را به وجود آورد. توصیه می کنیم جهت کاهش هزینه حمل و نقل میلگرد به نکات زیر توجه داشته باشید.

مسافت: سعی کنید میلگرد مورد نظر خود را با توجه به محل اجرا شدن پروژه ، از نزدیکترین کارخانه های تولیدی تهیه کنید. بعضی از افراد میلگرد های مورد نیاز خود را از کارخانه های با قیمت ارزانتر ولی با مسافت بیشتر تهیه می‌ کند. با این کار هزینه میلگرد خریداری شده به دلیل مسافت زیاد و هزینه حمل بالا ، نسبت به حالت عادی بیشتر می شود و در نتیجه متحمل ضرر خواهید شد.

حجم: حمل و ارسال میلگرد ها به دلیل وزن بالایی که دارند با هزینه بیشتری انجام می شود. میلگرد ها به صورت شاخه ای یا کلاف شده ، در وزن‌ های گوناگون عرضه می ‌گردند. روشن است که برای ارسال حجم زیادی از میلگرد ها نیاز به ماشین های باربری بزرگ تر و قدرتمندتر است که قطعا این موضوع بر روی هزینه های نهایی تاثیر گذار خواهد بود. در نتیجه سعی کنید با استفاده از روش های گوناگون وزن کلی میلگرد مورد نظر خود را محاسبه نمایید.

وسیله باربری: بعد از بررسی موارد ذکر شده باید ماشین باربری مناسب را انتخاب کنید. با توجه به ظرفیت بار و توان حمل ماشین می ‌توانید از نیسان ، خاور ، کامیون ، ده چرخ ، هجده چرخ و… استفاده نمایید.

قیمت حمل بار: این مورد تا حد زیادی به موارد قبلی بستگی دارد و هزینه نهایی طبق المان های گفته شده تعیین می شود.

چگونگی کاهش هزینه حمل و نقل میلگرد

با توجه به موارد ذکر شده در قسمت قبل می توانید با در نظر گرفتن چند نکته ساده تا حد زیادی از هزینه حمل و نقل میلگرد بکاهید.

کاهش مسافت: بسیاری از کسانی که قصد تهیه میلگرد را دارند ، سعی می کنند با خریداری حجم بالایی از محصول مورد نظر ، خرید مقرون به صرفه ای را تجربه کنند. این موضوع باعث می شود تا هزینه های پروژه به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کند. واضح است که هزینه حمل میلگرد از درب کارخانه تا مقصد مورد نظر علاوه بر هزینه خرید میلگرد بر عهده خریدار می باشد. با این تفاسیر انتخاب تولید کنندگان و عرضه کنندگانی که فاصله مکانی کمتری با محل اجرای پروژه دارند ، به کاهش هزینه ها کمک بسیاری می کند. به همین دلیل پیشنهاد می دهیم نزدیکترین کارخانه های تولید کننده و عرضه کننده میلگرد در نزدیکی محل پروژه را بیابید و با استعلام قیمت و موجودی اقدام به خرید میلگرد از آن ها نمایید.

خرید آنلاین: در حال حاضر بسیاری از افراد خرید آنلاین را جایگزین خرید حضوری نمودند. شما در این روش به راحتی می توانید به صورت تلفنی از قیمت محصولات اطلاع پیدا کنید و سفارشات را ثبت نمایید. مجموعه صنعتی کیان متال شرایطی را مهیا نموده تا این امکان برای متقاضیان عزیز فراهم باشد. در انتهای مطلب نحوه ثبت سفارش در این مجموعه را به طور کامل شرح می دهیم.

انتخاب شرکت باربری مناسب: سعی کنید برای حمل و نقل و ارسال میلگرد ها شرکت باربری مناسب که شناخت کافی از محصول دارد و از آگاهی لازم در تعیین و انتخاب ماشین مناسب برخوردار است ، کمک بگیرید. توجه داشته باشید که شرکت باربری باید ضمن ارائه خدمات ، تعرفه و هزینه باربری متعارف و معقولی را از شما دریافت کند.

پیشنهاد می شود مطلب نحوه خرید میلگرد از بورس را نیز مطالعه نمایید.

راه های ارتباطی جهت خرید آنلاین

مجموعه صنعتی کیان متال عرضه کننئه انواع محصولات و مقاطع فولادی می باشد که می کوشد با عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب ، بخشی از نیاز متقاضیان را در این زمینه رفع کند. شما عزیزان می توانید از طریق راه های ارتباطی مندرج در صفحه تماس با ما ، با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید و بعد از دریافت مشاوره رایگان ، نسبت به ثبت سفارشات اقدام کنید. همچنین با مراجعه و عضویت در شبکه های اجتماعی این مجموعه از جمله صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب نمایید.