تولید میلگرد ترانس در تهران

تولید میلگرد ترانس در تهران

اگر مطالب اخیر سایت را مورد مطالعه قرار داده باشید حتما آشنایی کلی با میلگرد ترانس دارید. این میلگرد با توجه به شکل و ظاهری که دارد در گروه میلگرد های ساده یا همان بدون آج قرار می گیرد. همچنین علاوه بر اینکه هیچ آج و برجستگی روی سطح این میلگرد مشاهده نمی شود ، از ویژگی ‌های دیگری نیز برخوردار است که آن را از دیگر میلگرد ها متمایز می کند. اگر بخواهیم یک تعریف کلی از میلگرد های ترانس داشته باشیم باید بگوییم که این میلگرد یک میله فولادی است که سطح صیقلی و براق آن طی فرایند ساخت ایجاد شده است. در واقع میلگرد هایی که سطح براق و آینه ‌ای دارند همان میلگرد های ترانس می باشند که بیشتر کاربرد آن ها به مواردی که ظاهر کار اهمیت زیادی دارد بر میگردد. در ادامه با بررسی بیشتر این میلگرد همراه ما باشید.

تولید میلگرد ترانس در تهران

بررسی مزیت ها و قیمت میلگرد ترانس در تهران

شاید با توجه به توضیحاتی که در مطالب قبلی سایت ارائه داده ایم این سوال برای شما مطرح شده باشد که چه ویژگی یا مزیت هایی در میلگرد های ترانس وجود دارد که باعث شده نظر مهندسین و متخصصین حوزه صنعت را به خود جلب کند؟ در واقع کنار هم قرار گرفتن دو مولفه زیبایی و مقاومت در این میلگرد مهمترین مشخصه آن می باشد که کارایی زیادی نیز به آن بخشیده است. به طور کلی می توان گفت که این نوع میلگرد همان میلگرد ساده و بدون آج است که مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد. البته این محصول فولادی نیز مانند سایر میلگرد ها علاوه بر ویژگی های مثبتی که دارد از معایبی نیز برخوردار است که یکی از آن ها قیمت میلگرد ترانس می باشد. در حقیقت این میلگرد نسبت به میلگرد های معمولی و آجدار قیمت بیشتری دارد که شاید این موضوع در بسیاری از پروژه ‌ها حائز اهمیت باشد. لازم به ذکر است که وزن میلگرد نیز یکی از شاخص هایی است که در قیمت آن تاثیر بسزایی دارد. از آنجایی که وزن میلگرد ها تا حد زیادی به طول و ضخامت آن ها بستگی دارد برای خرید میلگرد باید ابتدا وزن آن را محاسبه نمود. برای محاسبه وزن این میلگرد نیز می ‌توان مانند محاسبه وزن میلگرد معمولی عمل کرد و از فرمول زیر کمک گرفت:

7.8/1000*3.14*طول*قطر میلگرد به توان 2 = وزن هر متر میلگرد به کیلوگرم

لازم به ذکر است که عوامل متعددی در قیمت میلگرد تاثیر گذار است و نمی ‌توان آن ها را تنها به وزن آن محدود نمود. قیمت ارز ، میزان تقاضا و… مهمترین عواملی هستند که در تعیین قیمت محصولات فولادی نقش دارند ؛ از این رو پیشنهاد می دهیم قبل از خریداری محصول مورد نظر خود حتماً از قیمت به روز آن استعلام بگیرید.

میلگرد ترانس دسته بندی متنوعی دارد و به دلیل مقاومت بالا و سطح صیقلی آن ، برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

روش تولید میلگرد ترانس

می دانیم که کیفیت محصولات و مقاطع فولادی تا حد زیادی به روش تولید و نحوه انجام آن بستگی دارد. از طرفی نیز مقاومت و استحکام زیادی که در میلگرد های ترانس مشاهده می ‌شود ناشی از مراحل خاص تولید و حساسیت بالایی است که در روند آن وجود دارد. به علاوه با اینکه برای تولید محصولات فولادی در کارخانه ها از اصول ثابتی استفاده می ‌شود اما هر کدام از آن ها شرایط خاصی را برای تولید محصول مورد نظر در نظر می گیرند. با توجه به این موضوع این بخش را به بررسی روش تولید میلگرد ترانس در تهران اختصاص داده ایم. اولین مرحله برای تولید این نوع میلگرد نورد گرم است که با انجام آن طول ورق فلزی بیشتر و قطر آن کمتر می‌ شود. یکی از عواملی که در این مرحله اهمیت زیادی دارد دما می باشد ؛ چرا که اگر تمام سطح فلزی که از میان غلطک ها عبور داده می شود دمای یکسانی نداشته باشد ، بعضی قسمت ها در برابر تغییر شکل مقاومت می کنند و این موضوع از کیفیت محصول نهایی می کاهد. بعد از نورد گرم نیز نوبت به سرد کردن میلگرد می رسد. در ادامه باید تاب کاری انجام شود که درست انجام دادن این مرحله نیز اهمیت زیادی دارد ، چرا که کیفیت و مقاومت محصول به آن وابسته است. در آخر نیز فرایندی انجام می‌ شود که منجر به ایجاد سطح صاف و صیقلی در میلگرد می ‌گردد و به آن پولیش کاری می گویند. این مرحله نیز به نوبه خود در درجه کیفی میلگرد تاثیر دارد و بدیهی است که هر چقدر این مرحله بهتر انجام شود محصول نهایی مرغوب تر خواهد شد. با توجه به اهمیت کیفیت میلگرد پیشنهاد می کنیم محصول مورد نظر خود را با کیفیت بالا از مجموعه صنعتی کیان متال تهیه کنید.

پیشنهاد می شود مطلب میلگرد پولیشی در تهران را نیز مطالعه نمایید.

راه های ارتباطی

مجموعه صنعتی کیان متال با بیش از سی سال تجربه در زمینه تولید و عرضه مقاطع فولادی از جمله انواع میلگرد ، ورق فولادی و… می کوشد محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش برساند. مشتریان و متقاضیان عزیز می توانند برای استعلام قیمت میلگرد از طریق صفحه تماس با ما ، با کارشناسان واحد فروش در ارتباط باشند. همچنین با عضویت در صفحه اینستاگرام اطلاعات بیشتری در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.