فروش میلگرد پولیشی در تهران

فروش میلگرد پولیشی در تهران

میلگرد های ترانس میلگرد هایی هستند که برای مصارف تزیینی از جمله فرفورژه سازی ، تقویت سازه و… مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع از آنجایی که سطح این نوع میلگرد با انجام فرایندی صیقل داده می شود و جلوه ظاهری خوبی دارد ، بیشتر در مواردی که زیبایی حائز اهمیت است به کار گرفته می شود. خوب است بدانید که میلگرد ترانس انواع گوناگونی دارد و این دسته بندی گسترده به دلیل تفاوت هایی که در نحوه ساخت آن ها وجود دارد می باشد. البته با اینکه تمامی دسته بندی های میلگرد ترانس بر اساس روش نورد گرم تولید می شوند اما نحوه ساخت آن ها کمی با هم تفاوت دارد. میلگرد پولیشی یک نوع میلگرد ترانس به شمار می رود که در بخش های مختلف صنعت مورد استفاده قرار می گیرد و در این مطلب به بررسی فروش میلگرد پولیشی در تهران خواهیم پرداخت.

مجموعه صنعتی کیان متال یکی از تولیدکنندگان میلگرد پولیشی در تهران می باشد که می توانید میلگرد تک پولیش و دو پولیش را با قیمت مناسب از آن خریداری نمایید.

تولید میلگرد پولیشی در تهران

میلگرد ترانس طیف وسیعی دارد و دسته بندی آن شامل میلگرد پولیشی ، میلگرد کششی ، میلگرد سنگ خورده (میلگرد سر زرد و میلگرد سر قرمز) ، میلگرد بلبرینگ خور ، تسمه ترانس ، چهار پهلو ، شش پر و مفتول می باشد. البته میلگرد پولیشی که این مطلب را بررسی آن اختصاص داده ایم ، دو نوع تک پولیش و دو پولیش دارد و هر کدام در مواردی بکار گرفته می شوند. همانطور که از اسم میلگرد تک پولیش و میلگرد دو پولیش برمی ‌آید ، تنها تفاوتی که میان این دو گروه وجود دارد تعداد دفعاتی است که فرآیند پولیش کاری روی آن ها انجام می شود. همچنین از آنجایی که پولیش کاری برای صیقلی کردن میلگرد صورت می گیرد ، به دلیل اینکه این فرایند برای تولید میلگرد دو پولیش دو مرحله در نظر گرفته شده ، در مقایسه با میلگرد تک پولیش ظاهر آینه ای و صیقلی تری خواهد داشت. در مورد میلگرد تک پولیش نیز باید بگوییم که این میلگرد از طریق فرایند های کار گرم تولید می شود و در ابتدا میله های فولادی با سطح ناصاف و غیر براق هستند اما بعد از انجام پولیش کاری سطح صاف و براقی پیدا می کند. از این نوع میلگرد ترانس برای ساخت قطعات پمپ های آب ، سیلندرهای هیدرولیکی و… استفاده می شود. میلگرد ترانس دو پولیش نیز هنگامی که مقاومت و جلوه ظاهری هر دو به یک اندازه اهمیت دارند ، به کار گرفته می‌ شود و از موارد مصرف آن می توان به ساخت قطعات وسایل نقلیه و معماری اشاره کرد. اگر پروژه شما در تهران انجام می شود و قصد خرید میلگرد پولیشی دارید ، می توانید این مقطع فولادی را به طور مستقیم از تولید کنندگان تهیه کنید. در ادامه خرید میلگرد پولیشی در تهران را بررسی خواهیم کرد.

فروش میلگرد پولیشی در تهران

خرید میلگرد پولیشی در تهران

اولین موضوعی که بعد از تصمیم گیری در مورد خرید میلگرد پولیشی مطرح می شود آن است که این محصول را از کجا می توان تیهه کرد؟ باید بگوییم خرید میلگرد به روش های مختلفی انجام می شود اما بهترین راه این است که میلگرد مورد نظر را مستقیما از کارخانه های تولید کننده تهیه نمایید. روشن است که خرید میلگرد از کارخانه تولیدی بسیار به صرفه و مناسب است ؛ زیرا خرید بار مستقیما از کارخانه انجام می شود. البته خوب است بدانید قیمت میلگرد در کارخانجات نیز ثابت نیست و تا حد زیادی کیفیت و سایر عوامل ، تعیین کننده آن خواهند بود. از طرفی خرید میلگرد از کارخانه معمولا با حجم بالا انجام می شود که شاید برخی افراد این امکان را نداشته باشند. با این حال یکی از تولید کنندگان و عرضه کنندگان معتبر میلگرد پولیشی در تهران ، مجموعه صنعتی کیان متال می باشد که با بیش از ۳۰ سال سابقه در این امر می کوشد که محصولات تولیدی خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت عرضه کند ؛ از این رو می تواند یکی از بهترین عرضه کنندگان میلگرد پولیشی محسوب شود. این مجموعه آماده همکاری با مشتریان و متقاضیان عزیز در سراسر کشور می باشد و برای ثبت سفارش کافی است از وزن ، سایز و مشخصات میلگرد پولیشی مد نظر خود مطلع باشید. البته این مجموعه شرایطی را برای شما مهیا نموده تا بتوانید بدون نیاز به مراجعه حضوری و تنها از طریق تماس تلفنی ، مشاوره رایگان دریافت نموده و جهت کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه ارسال محصولات ، استعلام قیمت و… با کارشناسان فروش در تماس باشید. بعد از خرید و دریافت محصول نیز پیشنهاد می کنیم مشخصات میلگرد ها را با فاکتور تطبیق دهید و در شرایط مناسب از آن ها نگهداری نمایید.

راه های ارتباطی

مشتریان و متقاضیان عزیز در اقصی نقاط کشور می ‌توانند جهت ارتباط با واحد فروش مجموعه صنعتی کیان متال به صفحه تماس با ما مراجعه نموده و با یکی از شماره تلفن های موجود در این بخش تماس حاصل فرمایند. همچنین پیشنهاد می ‌کنیم به صفحه اینستاگرام این مجموعه نیز بپیوندید.